Når den nye håndboldsæson starter efter ferien, satser Ribe-Esbjerg HH på at have ikke færre end otte forskellige erhvervsntværk etableret i henholdsvis Ribe og Esbjerg.
Det oplyste den ansvarlige for netværkene, Orla Dahl, da 350 deltagere var samlet i Carlsberg Lounge til fælles arrangement forud for kampen mod GOG.
Orla fortalte om de nye netværk.
Orla Dahl fortalte, at netværkene til den nye sæson vil blive lavet lidt anderledes, end tilfældet har været i denne sæson. Der vil blive lavet erhvervsnetværk, og der vil blive lavet netværk, der er rettet mod specielle behov, ligesom der vil blive lavet tema-netværk, hvor temaerne vil skifte i løbet af sæsonen.
Formålet med netværkene er dels at give deltagerne nogle kontaktflader, som de kan udnytte erhvervsmæssigt, og dels at give deltagerne viden og inspiration.
Kaj Kristensen, der driver Scandinavian Wine, anbefalede kraftigt, at man melder sig til et netværk. Det har han selv gjort med stort udbytte.
Sædvanen tro var det Scandinavian Wine, der havde leveret vinen til dagens spisning. At Scandinavian Wine sætter smagen i centrum blev igen bevist med de to dejlige vine, en hvid fra New Zealand og en rød fra Sicilien.
Og at der sagtens kan drikkes vine til smørrebrød blev bevist.
Et stykke godt smørrebrød går man aldrig forkert af, og Blichers Kro beviste, at de kan kunsten at lave et godt stykke "mad", hvor man med respekt for denne madart også prøver lidt alternative veje i forhold til de gængse.
Flotte gevinster i tipskonkurrencen
Profil Design Trading havde leveret præmierne til aftenens tipskonkurrence, der blev vundet af: 1. Pia Breinholt, 2. Olav Skønager og 3. Lene Holmboe.
Foto: Elkjaerfoto.dk
Otte netværk er målet | Nyheder | REHH
10. marts 2016
Facebook
Twitter
Instagram